loading...
گروه اساسين كريد
آخرین ارسال های انجمن
mobinxd بازدید : 305 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام دوستان امروز میخواستم از تمام شما  برای همکاری با سایتمون یا وبلاگمون تشکر کنم... بخاطر اون نظرات و اون مطالبی که در سایت میذارید خیلی ممنونم... امروز من به کمک شما نیاز دارم ... این چند روز خیلی از تلریر هایی در کانال رسمی یوبیسافت در یوتیوب گذاشته میشه که درباره assassins creed unity و rouge هست... میخوام این تلریر ها و اخبار را هم که از gamescom می آید برایتان در سایت بذارم ولی این چند روز اینترنت مشکل داره پس گفتم اگه کسی به این تلریر ها دسترسی داره در سایت یا وبلاگمون بزاره تا من یکی از کاربران سایت که در اخبار ها یا گذاشتن تلریر فعال هست را مدیر یکی از بخش ها بکنم  خیلی ممنون میشم اگر کمک کنید...laugh آرزوی موفقیت را برای همه شما دارم!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام شخصيت از بازي هاي اساسين را بيشتر دوست داريد؟
    از نظر شما سايت ما چطور سايتي است؟
    شما بيشتر دوست داريد كه مديران ما به كدام قسمت سايت توجه كنند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 224
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 2,750
  • بازدید سال : 19,616
  • بازدید کلی : 415,357