loading...
گروه اساسين كريد
آخرین ارسال های انجمن
mobinxd بازدید : 2483 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان درست است که خیلی از بازی Acblack flag گذشته است و الان تمام توجه دوستان به نسخه بعدی یعنی Ac unity است .... ولی دیدم که دوستان فقط به دنبال تمام کردن story mode بودند و هیچ توجه ای به مراحل اضافه بازی نکردن. به شما توصیه می کنم که این مراحل را سپری کنید.. چون مراحل بسیار قشنگی هستند من هم گقتم آموزش اینکه چگونه بازی را به 100 درصد برسانید را به شما آموزش دهم.((در ضمن این آموزش تصویری است و اگر دوست داشتید آموزش ویدیو ای برای شما بزارم فقط نظردهید))  در این مطلب یک غاری را به شما نشان میدهم که زیاد در بازی به چشم نمی یاد که templar ها قبل از ما این غار راپیدا کردند و برای رسیدن به این غار باید به جزیره .....

به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

mobinxd بازدید : 581 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی ac4  شمشیر های edzio و altir به صورت مجانی گذاشته شده ولی درباره لباس مجانی نیست و باید  بازی را به 100درصد برسانید فقط مراحل storymode شما را به این سطح نمی رساند بلکه باید تمام مراحل جدا مانند assassins contractو templer hut را تمام کنید..

 

 

 


mobinxd بازدید : 492 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (1)

دوستان توجه فرمایید که اگر توسیستم شماتوانسته بازی نسخه قبلی Assassins creed اجرا کنه مطمعن باشید این یکی اجرا میکنه فقط این قسمت به دلیل کیفیت عالی بروز رسانی فوق العاده کیفیت شاید اول های بازی سرعت برای شما بسیار پایین باشه ولی اگر پایین بود به تنظیمات رفته و تنظیمان آن را به normal یا low و بعضی را off کرده توجه فرمایید با این طریق سرعت بازی بالا خواهد رفت ولی در قسمت کات اسکین صدا با تصویر همزمان نخواهد بود ولی نگران نباشید در قسمت آینده این مشکل برطرف شده و مشکلی نیست.

موفق باشید

mobinxd بازدید : 260 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (2)

سلام به تمام کاربران اساسینزی به دلیل کمبود وقت ما تصمیم شده که معاونی برای سایت گذاشته شود اگر میدانید که می توانید یک معاون عالی باشید درباره تجربیات خود در زمینه وبلاگ یا سایت نویسی در قسمت نظرات بنویسید........

mobinxd بازدید : 304 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

در اين تلرير math rayen همراه شما خواهد بود و درباره Edward kenway و قابليت هاي بازي توضيح خواهد داد....

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

mobinxd بازدید : 377 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (2)

ديشب در سايت رسمي Assassins creed Iv:black flag ويديوي درباره كاركتر ها و صداگذارن Assassinscreed Iv:blackflag گذاشته شده بود كه ما اين ويديو را در سايت ما با نمايش آنلاين و لينك دانلود گذاشتيم كه اميدواريم مورد پسند شما باشد..

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد........

mobinxd بازدید : 923 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (1)

در نسخه ی جدید از سری Assassins Creed با نام Assassin’s Creed 4: Black Flag،کشتی شما با نام Jackdaw قسمت مهمی از کاراکتر شما را تشکیل می دهد .همچنین اعلام شده که با پیشروی در بازی،کشتی شما نیز قدرتمند تر می شود و شما را به تهدیدی بزرگ برای کارائیب تبدیل می کند..در مراسم گیمزکام طی صحبت هایی که با آقای Carsten Myhill یکی از سازندگان بازی انجام شده ایشان اطلاعت بیشتری را در رابطه با این عنوان به اشتراک گذاشته اند.

بقيه در ادامه مطلب................

mobinxd بازدید : 430 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Assassins Creed 4 PC Gamescom  1  pcgh اولین تصاویر نسخه ی PC بازی Assassins Creed 4 منتشر شد

تاکنون تمامی نمایش های بازی Assassin’s Creed 4 Black Flag را فقط بر روی کنسول های نسل بعدی دیده ایم و با این که یوبی سافت قبلا اعلام کرده بود که نسخه ی PC این بازی پلتفرم اصلی آن است ، ولی تاکنون هیچ گونه تصاویر و یا نمایشی بر روی نسخه ی PC منتشر نشده است. ولی سرانجام سایت آلمانی pcgameshardware توانسته اولین تصاویر نسخه ی PC این بازی را در گیمز کام به دست آورد و بنابر اعلام این سایت نسخه ی PC بازی Assassin’s Creed 4 قطعا بهتر از نسخه ی PS4 می باشد.

برای دیدن مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.........

mobinxd بازدید : 347 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

تلرير جديد از بازي assassins creed Iv منتشر شد كه مي توانيد اين  تلرير با دو كيفيت Hd و sd دانلود كنيد اميدواريم كه از اين تلرير خوشتون بيايد.

براي دانلود و مشاهده آنلاين به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....

mobinxd بازدید : 505 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Assassin’s Creed IV: Black Flag دنیای وسیعی دارد ، خیلی وسیع. این را می توان از صحبت های جدید یوبی سافت فهمید. به تازگی گارگردان خلاق این بازی صحبت هایی در مورد وسعت Black Flag نسبت به قسمت های گذشته و به خصوص Assassin’s Creed III داشته است و بنا بر اعلام وی وسعت دنیای Black Flag ، شصت برابر بزرگ تر از قسمت های گذشته می باشد !

  به ادامه مطلب مراجعه كنيد...........

mobinxd بازدید : 387 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Scott Frank که اخیرا فیلم The Wolverine با فیلم نامه نویسی او بر روی پرده ی سینما رفت ، مسئول بازنویسی فیلم نامه منطبق بر سری بازی های Assassin's Creedشد. او در حال حاضر در حال بازنویسی فیلم نامه ای است که قبلا به دست نمایش نامه نویس بریتانیایی Michael Lesslie نوشته شده بود. بقيه در ادامه مطلب..............

mobinxd بازدید : 611 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

به تازیگی تصاویر جدیدی از بازی Assassin’s Creed 4 :Black Flag منتشر شده است که این تصاویر هنری هستند. بازی Assassin’s Creed 4 :Black Flag که می تونه بهترین سری از سری بازی های Assassin’s Creed باشد قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر ( ۷ آبان ماه ۹۲ ) برای نسل فعلی ( PS3 Xbox 360 ) و نسل بعدی ( PS4.Xbox One ) منتشر شود. لازم به ذکر است که نسخه ی PC این عنوان با یک ماه تاخیر وارد بازار می شود. برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید.

 

mobinxd بازدید : 409 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دیروز شرکت Ubisoft تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed IV : Blackflag متشر کرد. بازی Assassin’s Creed IV : Blackflag قرار است در تاریخ ۲۹اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ماه ۹۲ ) برای ( PS3 و Xbox 360 ) و (PS4.Xbox One ) و برای PC هم با تاخیر وارد بازار خواهد شد. برای دانلود جدید تریلر بازی Assassin’s Creed IV : Blackflag در دو کیفیت متفاوت به ادامه مطلب رجوع کنید.

داستان بازی Assassin’s Creed IV : Blackflag به دنیای دزدان دریایی می پردازد و ماجرای Edward Kenway (شخصیت بازی ) را دنبال میکند. Edward Kenway پدر بزرگ شخصیت نسخه ی قبلی این عنوان است یعنی Connor است و بیشتر از نوه ی خود در اقیانوس ها با کشتی بزرگ خود است.

براي دانلود و نمايش آنلاين به ادامه مطلب مراجعه كنيد.........

mobinxd بازدید : 1176 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

چند روز پيش شرکت Ubisoft در کنفرانس خود در نمایشگاه Comic-Con تصاویر جدید ی از بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag منتشر کرد. این تصاویر نشان دهنده ی درگیری شخصیت بازی با حیوانات دریایی مانند کوسه و……… است. برای رویت تصاویر به ادامه مطلب بروید. متاسفيم كه دير در سايت گذاشتيم....

mobinxd بازدید : 636 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص سری Assassin’s Creed باشید ، حتما می دانید که نسخه ی اول بازی گیم پلی بیشتر مخفی کاری را داشت که البته این مخفی کاری به مرور زمان و با انتشار قسمت های بعدی رنگ و بوی کم تری به خود گرفت. اما حال یوبی سافت می خواهد با Assassin’s Creed IV: Black Flag جبران مافات کرده و بازگشتی شایسته به ریشه ها داشته باشد. چراکه بر طبق اعلام یوبی سافت مخفی کاری بخش مهمی از گیم پلی قسمت چهارم را تشکیل می دهد و شذدت این مخفی کاری به حدیست که حتی می توانید کل بازی را به صورت مخفی کاری به اتمام برسانید.

 براي ديدن مطلب به صورت كامل ادامه ي مطلب مراجعه كنيد.......................

 

 

mobinxd بازدید : 610 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دقایقی پیش تریلر گیم پلی ای طولانی از بازی زیبای جهان آزاد Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر شد که ۱۳ دقیقه کامل به نمایش گیم پلی این بازی می پردازد و در این تریلر به جزایر و دریای های مختلف سفر میکنید که خیلی زیبا و جالب است . Assassin’s Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازیهای کیش یک آدم کش است که به زودی منتشر خواهد شد و برای پلتفرم های پلی استیشن ۳ , وی یو و سیستم های شخصی در ۲۹ اکتبر برای شمال آمریکا , ۳۱ اکتبر استرالیا و ۱ نوامبر سال جاری در سراسر اروپا عرضه می شود .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....نیشخند نمايش آنلاين در ادامه مطلب آمد................

mobinxd بازدید : 773 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از بزرگ ترین انتقادات وارده به Assassin’s Creed III ماموریت های فرعی بازی می بود که در دراز مدت باعث خستگی بازیکنان می شد. اما حال Ubisoft در قسمت چهارم می خواهد جبران مافات کند. چرا که بر طبق اعلام این ناشر ماموریت های فرعی Assassin’s Creed 4 به قدری متنوع هستند که هرگز به مانند این را احساس نکرده اید وشما به هیچ وجه دچار احساس خستگی از این بخش نخواهید شد . بقيه در ادامه مطلب......

mobinxd بازدید : 456 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ادوارد کنوی ( شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag ) به تازگی با کشتی های خود به سمت طرفداران این سری یورش برد . در طی این یورش ، ادواد کنوی چند تن از بازیگران مشهور و همچنین طرفداران این سری از بازی های رایانه ای را در کشتی خود زندانی کرد . برای مشاهده ی جزییات این خبر تکان دهنده به ادامه مطلب مراجعه کنید .

mobinxd بازدید : 352 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

يو بيسفات مثل هميشه آماده وسوسه كردن ما با ويديو هاي جالب بازي Assassins creed 4 black flag است و دستبردار وسوسه كردن نيست تا اين بازي به بازار عرضه شود خوب درباره ويديو اين ويديو جديد ديشب در سايت رسمي يوبيسفات گذاشته شد كه الان ميتوانيد اين ويديو را از سايت ما با كيفيت sd دانلود كنيد و نگران كيفيت HD نباشيد چون بزودي در سايت ما گذاشته مي شود ميتوانيد اين ويديو را در ادامه ي مطلب دانلود و به صورت آنلاين تماشا كنيد................

mobinxd بازدید : 40846 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

از زمان ظهور اساسینز کرید (Assassin’s Creed) در سال 2007،‌ این سری همواره یک سری قوانین تعیین شده ای را دنبال کرده است. بازیکنان نقش دزموند مایلز (Desmond Miles) را در زمان حال به عهده میگیرند که در بین جنگلی میان اساسین ها و تمپلار ها گرفتار شده است. او با استفاده از دستگاهی به نام Animus در نقش اجداد خود ظاهر میشود تا بدین وسیله بالادست های او بتوانند رازهایی در زمان حال را برملا کنند و کمکی بر جنبش اساسین ها کرده باشند. ضرورت وجود دزموند باعث شده بود او در زمان های متفاوتی در تاریخ گشته باشد، اما آن دوران دیگر تمام شده است. دوران دزموند به سر آمده و به همراه او بسیاری از قوانین و عادت هایی که در سری Assassin’s Creed میدیدیم نیز پایان یافته اند.

mobinxd بازدید : 689 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم نویسندگان این عنوان، Darby McDevitt در بلاگ اصلی یوبیسافت گفت ادوارد نقطه مقابل کانر است اما در برخی اهداف مشابه وی عمل میکند. کانر با شروع کارش در فرقه قاتلان بسیار مصمم و آرمان گرا بوده و تمام کارهایش را بر این باور استوار ساخته که حق آنان گرفته شده و اکنون زمان بازپس گیری آن است.بنابراین ادوارد به این منظور به فرقه قاتلان میپیوندد که عاشق ثروت و قدرت است و قصد دارد به کاپیتانی معروف بدل شود و در این راه از آرمانهای انجمن برادری قاتلان استفاده میکند تا به اهدافش برسد.

براي ديدن مطلب به صورت كامل به ادامه مطلب مراجعه كنيد...........

mobinxd بازدید : 620 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

نام انیمیشن: Assassin's Creed: Embers – عقده قاتلان                                                                                

: خاکسترهای گرم ژانر:

انیمیشن کوتاه

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۱ دقیقه

حجم: ۱۴۴ مگابایت

کیفیت: BRRip

زیرنویس فارسی: ندارد

 

خلاصه داستان: این انیمیشن آخر سال های زندگی اتزیو (Ezio) را به نمایش درمی آورد و داستان او پس از ۴۰ سال ماجراجویی های مختلف را روایت می کند. این انیمیشن کوتاه، توسط UbiWorkshop ساخته شده و …

براي دانلود به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد.............نیشخند                             

mobinxd بازدید : 640 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دوستان همين امروز در سايت UBISOFT ASSASSINS CREED يك ويديو از گيم پلي جديد به همراه امكانات بازي نمايش داده شده كه همين حالا بدون نياز به وارد شدن به سايت  you tube مي توانيد در ادامه مطلب دانلود كنيد (به همراه نمايش آنلاين از  aparat...............

اين ويديو با كيفيت HD آمد.............. دانلود در ادامه مطلب چشمک

mobinxd بازدید : 373 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)


سلام مهمانان و كاربران عزيز سايت Assassins creed group امروز براي شما مطلبي از سايت رسمي Assassins creed black flag همان UBISOFT تهيه كردم اين مطلب درباره چالش تاريخ با Assassins creed black flag است براي ديدن مطلب به صورت كامل به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد.............نیشخند

mobinxd بازدید : 282 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

امروزه خبر رسيده كه  بازي Assassins creed IV BLACK FLAG براي PC  به تاخيير افتاد. در كنفرانس يا نمايشگاه E3 مديريت سازنده Assassins creed اعلام كرد كه اين بازي در 1 نوامبر در بازار انتشار نمي شود. اين خبر هم زياد براي گيمر ها خبر جديدي نيست با سابقه هاي ubisoft ولي من فكر كنم كه اين بازي را به تاخيير گذاشتن چون مي خواهند كيفيت بازي را بالا ببرند ويا چون هنوز xbox one و pc4 مدت مشخصي براي انتشار به بازار ندارد....

mobinxd بازدید : 346 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

كنفرانس UBISOFT

 

کنفرانس مایکروسافت : دوشنبه 20 خرداد ماه ساعت 21 (برگزار شد)

کنفرانس EA : سه شنبه 21 خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد (برگزار شد)

کنفرانس UBISOFT : سه شنبه 21 خرداد ماه ساعت 2:30 بامداد (برگزار شد)

کنفرانس Sony: سه شنبه 21 خرداد ماه ساعت 5:30 صبح (برگزار شد)

کنفرانس: نینتندو : سه شنبه 21 خرداد ماه ساعت 18:30 عصر (ديروز 21 بر گزار است)

مهمانان و كابران عزيز حالا مي توانيد كنفرانس كامل UBISOFT را از Assassins creed group دانلود كنيد...

دانلود در ادامه ي مطلب......چشمک

mobinxd بازدید : 760 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 Assassins creed group

 

 سلام كاربران عزيز و مهمانان assassins creed group اينبار براي شما اخبار جديد دباره ي سرنوشت دزمنود تهيه كرديم براي ديدن مطلب به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد.......چشمک

 

mobinxd بازدید : 8663 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (12)

https://rozup.ir/up/mobinjabbar/url.jpg

همه آن هایی که طرفدار واقعی مجموعه ی assassin's creed هستند میدانند که داستان پیچیده و تاریخی دارد. اما آیا میدانستید که assassin ها یک گروه و حکومت واقعی بودند ؟

assassins (که در عربی به آنان "حشاشیون" نیز میگفتند) همان اسمائیلیان بودند که در دوره ی سلجوقی بر کوهستان ها حکومت میکردند. آنان یک گروه

مسلمان شیعه بودند که به امامت اسمائیل -فرزند امام صادق(ع)- اعتقاد داشتند. رهبر اسمائیلیان شخصی به نام حسن صباح بود. البته ایرانیان خیلی دل خوشی از این گروه ندارند . زیرا آنان خواجه نظام الملک توسی را به قتل رساندند.

 

حشاشیون جمع حشاش (فروشندگان یا مصرف کنندگان حشیش) است. کار اصلی اسمائیلیان تجارت دارو (در آن زمان به دارو حشیش میگفتند) بود. البته آنان میگفتند با مصرف حشیش به سمت خدا میروند


پس از رهبری صباح هفت حاکم دیگر جانشین او شدند. اسمائیلیان در طول سال ها بار ها و بارها مامورانی را برای قتل حکمای سلجوقی و حاکمان سرزمین های دیگر اعزام کردند و در بیش تر این اقدام ها موفق بودند.

اسمائیلیان در جنگ های صلیبی نقش بسیاری داشتند و خیلی از حاکمان اقدام به قتل یا دستگیری یکی از این سربازان تعلیم دیده و ماهر کردند ولی موفق نشدند.

نظر دهيد

mobinxd بازدید : 2460 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

                            

 

درود به همه ی دوستان.تصمیم گرفتم لینک سریال اساسین رو براتون بذارم تا اونایی که این سریال رو ندیده بودن دانلود کنن و ببینن.این سریال دارای سه قسمت با کیفیت HD هستش. این مینی سریال توسط شرکت معروف بازی سازی, Ubisoft ساخته شده و بر اساس بازی معروف این سریال هست که روایتی از زندگی در قرن پانزدهم رو بیان میکنه.پس دانلود کنید تا فیلتر نشده

دانلود در ادامه ی مطلب........

 

mobinxd بازدید : 308 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

assassins creed 4 blaxk fflag

 

داستان اساسين كريد4 در سال 1715 ميلادي شروع شدو زماني كه دزدان درياي جمهوري بي قانوني در جزاير كارئيب در دريا ها و سرزمين ها حكومتي را آغاز كردند. كار اين قانون شكنان نابود كردن نيروهاي درياي فلج شده، متوقف تجارت بين ملل، و غارت ثروت هنگفت بود. آنها ساختار هاي قدرتي كه حكومت اروپا را تهديد مي كرد را مورد الهام بخش از تصورات مليون ها ميدانستند و ميراث آن ها را مورد توجه قرار دادند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام شخصيت از بازي هاي اساسين را بيشتر دوست داريد؟
    از نظر شما سايت ما چطور سايتي است؟
    شما بيشتر دوست داريد كه مديران ما به كدام قسمت سايت توجه كنند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 224
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 2,747
  • بازدید سال : 19,613
  • بازدید کلی : 415,354