ورود به انجمن  ورود به انجمن
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 431
نویسنده پیام
connor-kenway آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 10 /3 /1394


مکان های بازی AC 3
سلام دوستان!
توی این تاپیک قصد دارم مکان هایی که توی AC3 هستند رو معرفی کنم

اولین شهری که واردش میشین اسمش هست بوستون. بوستون جایی هست که تمپلارها داخلش یه امپراطوری ایجاد کردن! سه قلعه در این شهر وجود داره که پر از نظامی های بریتیش هستند و شما باید اونا رو تصرف کنید همچنین سه تا منطقه هم داره که باید آزادش کنید تا یار بهتون بده

مکان دوم اسمش هست فراتینر. جنگل بسیار بزرگی هست که حدود بیست و پنج درصد ماموریت های داستانی بازی در اون اتفاق میفته. جنگلی که در شمالی ترین نقطه ان قبیله موهاک زندگی میکنن و زادگاه اساسین محبوب کانر کنوی هست. این جنگل حاوی ماموریت های فرعی بسیار زیادی هست که انجام دادنشون لذت خاصی هم داره!

مکان سوم اسمش داونپورت هومستد هست. جنگلی نسبتا کوچیک که یه زمانی مخفیگاه اساسین ها بوده اما الان متروک شده! محل زندگی پیر مردی به نام آکلیز هست.این حنگل هم مامورت فرعی زیاد داره اما تفاوتش اینه که هر ماموریت فرعی که انجام میدین یه نفر میاد داخل اون جنگل ساکن میشه! به طوری که وقتی ماموریت های فرعی این جنگل کوچیک رو تموم میکنید دیگه یه جنگل کوچیک و با کلبه یه پیرمرد نیست بلکه تبدیل به یه روستای زیبا شده!

مکان چهارم شهر نیویورک هست. شهری نسبتا بزرگ و با بنادر زیاد که در طول بازی چندین بار بین نیرو های آمریکا و بریتانیا رد و بدل میشه. این شهر هم مثل بوستون دارای سه قلعه و سه منطقه هست که با آزاد کردن منطقه ها یار گیرتون میاد!

اگه سوالی داشتین در خدمتیم!

یکشنبه 10 خرداد 1394 - 15:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :