loading...
گروه اساسين كريد
آخرین ارسال های انجمن
mobinxd بازدید : 23386 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (10)

 اينبار سیو تمام مراحل Assassins creed III  را گذاشته ايم براي كساني كه در بعضي از مراحل مشكل دارن و نمي توانند مراحل را سپري كنند. حالا ميتوانيد سيو مراحل Assassins creed III را به همراه آموزش در ادامه ي مطلب از سايت گروه اساسين كريددانلود كنيد.....

http://playbetterandjunk.com/wp-content/uploads/2013/03/Assassin-s-Creed-III-assassins-creed-32346288-1920-1200.png

https://rozup.ir/up/mobinjabbar/size.gifحجم: 223.27kb 

https://rozup.ir/up/mobinjabbar/download.gifDownload

https://rozup.ir/up/mobinjabbar/Pictures/password.gifرمز:assassinscreedgroup.rzb.ir

توجه رمز با حروف كوچك

آموزش استفاده : سیو را از حالت فشرده خارج کرده سپس فایل های موجود را در مسیر زیر کپی کنید

 

 Ubisoft Game Launcher \ Savegames

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ميثم در تاریخ 1394/09/15 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

باسلام.من ميخوام يك مرحله ب عقب برگردم.تو اساسينزblack flag...اين كارو چجورى انجام بدم؟
پاسخ : يه مرحله به عقب؟ خوب اين كاريه كه تو بازي ميشه انجام داد تو حتي ميتوني هزار مرحله ي قبل رو بري با Replay كردن ماموريت ها

این نظر توسط نیما در تاریخ 1394/08/29 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا من سیو رو کپی و اونجایی که شما گفتید بردم اما اونجاsevd gemeنبود لطفا راهنماییم کنید

این نظر توسط نیما در تاریخ 1394/08/29 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا من سیو هارو کپی کردم و بردم همانجایی که شما گفتید اما اونجا sevd geme رو ندیدم راهنماییم کنید
شکلکشکلک
پاسخ : خوب نميدونم اساسين كريد 3 من خيلي وقته پاك كردم تونستي خودت يه فولدر با همين نام بساز درست نشد خبرم بده
با تشكر از نظر

این نظر توسط ارسلان در تاریخ 1394/05/16 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

سلام من وقتی میخوام سیو های توی بازیو پاک کنم گیر میکنه لطفا کمکم کنید

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/05/07 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

اقا من عاشق سایتتونم.از وقتی که سایت شما رو پیدا کردم هرچی میخام اول میام اینجا.یه سوال:من ترینر رو بازی ریختم.بعد که میخاستم ترینر رو دیلیت کنم دستمم خورد تمام فایل های بازی دیلیت شد.حالا هم که میخام از اول نصب کنمفقط تو گزینه هاش unistalومحتوای سی دی هست.باید چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ : خوب اول خيلي ممتون از نظرتون و بايد بگم كه حذف اين بازي مانند حذفه هر بازيه ديگست هم ميتوني از گزينه unistal استفاده كني كه بيشتر توصيه ميشه هم بري دستي حذف كني.

این نظر توسط در تاریخ 1394/05/05 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه بار تا 40در صد رفتم بازیم پاک شد الان دوباره شروع کردم تو 9درصد بازی اونجا ه میره با دوستش شکار پشت یه درخت وای میسه تکون نمیخوره
پاسخ : بايد بگم كه بازي خيلي باگ داره من خودم بعضي از مراحل رو به زور رد كردم

این نظر توسط Saeed در تاریخ 1394/01/01 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

سلام

من یه مشکل دارم وقتی میخوام برای بار اول وارد new york بشم تو قسمت لودینگ گیر میکنه

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/06/06 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

واسه من لباسش فرق داره شبیه لباس نیست الان توی مرحله اول هستم میشه جواب بدین چرا لباسش فرق داره
پاسخ : تو مرحله اول پدر conor هستید ولباسش شبیه لباس های تمپلار های رییس است...

این نظر توسط همایون در تاریخ 1392/12/06 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
آقا من 23 % از بازی رو رد کردم وقتی اومدم دوباره بازی رو اجرا کنم دیدم سیو بازی پریده یعنی باید از اول برم
اگه میشه کمک کنید
این فایلی هم که گزاشتین تو اون قسمتی که گفتین extract کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد
اگه میشه کمک کنید
homa.piker@gmail.com
ممنونشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز راست می گویی این مشکل برای همه پیش می یاد به همین دلیل پیشنهاد می کنم دورباره بازی را گذارنده ویک سیوbackup برای خود کذاشته و به ما خبر دهید من توصیه میکنم که مراحل طبق آموزش که ذر سایت گذاشته شده بهتره انجام دهید!

این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1392/09/01 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام خیلی ممنون
انشاءالله سربلند باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام شخصيت از بازي هاي اساسين را بيشتر دوست داريد؟
    از نظر شما سايت ما چطور سايتي است؟
    شما بيشتر دوست داريد كه مديران ما به كدام قسمت سايت توجه كنند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 224
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 2,709
  • بازدید سال : 19,575
  • بازدید کلی : 415,316