loading...
گروه اساسين كريد
آخرین ارسال های انجمن
mobinxd بازدید : 347 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

تلرير جديد از بازي assassins creed Iv منتشر شد كه مي توانيد اين  تلرير با دو كيفيت Hd و sd دانلود كنيد اميدواريم كه از اين تلرير خوشتون بيايد.

براي دانلود و مشاهده آنلاين به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....

mobinxd بازدید : 505 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Assassin’s Creed IV: Black Flag دنیای وسیعی دارد ، خیلی وسیع. این را می توان از صحبت های جدید یوبی سافت فهمید. به تازگی گارگردان خلاق این بازی صحبت هایی در مورد وسعت Black Flag نسبت به قسمت های گذشته و به خصوص Assassin’s Creed III داشته است و بنا بر اعلام وی وسعت دنیای Black Flag ، شصت برابر بزرگ تر از قسمت های گذشته می باشد !

  به ادامه مطلب مراجعه كنيد...........

mobinxd بازدید : 387 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Scott Frank که اخیرا فیلم The Wolverine با فیلم نامه نویسی او بر روی پرده ی سینما رفت ، مسئول بازنویسی فیلم نامه منطبق بر سری بازی های Assassin's Creedشد. او در حال حاضر در حال بازنویسی فیلم نامه ای است که قبلا به دست نمایش نامه نویس بریتانیایی Michael Lesslie نوشته شده بود. بقيه در ادامه مطلب..............

mobinxd بازدید : 611 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

به تازیگی تصاویر جدیدی از بازی Assassin’s Creed 4 :Black Flag منتشر شده است که این تصاویر هنری هستند. بازی Assassin’s Creed 4 :Black Flag که می تونه بهترین سری از سری بازی های Assassin’s Creed باشد قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر ( ۷ آبان ماه ۹۲ ) برای نسل فعلی ( PS3 Xbox 360 ) و نسل بعدی ( PS4.Xbox One ) منتشر شود. لازم به ذکر است که نسخه ی PC این عنوان با یک ماه تاخیر وارد بازار می شود. برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید.

 

mobinxd بازدید : 409 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دیروز شرکت Ubisoft تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed IV : Blackflag متشر کرد. بازی Assassin’s Creed IV : Blackflag قرار است در تاریخ ۲۹اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ماه ۹۲ ) برای ( PS3 و Xbox 360 ) و (PS4.Xbox One ) و برای PC هم با تاخیر وارد بازار خواهد شد. برای دانلود جدید تریلر بازی Assassin’s Creed IV : Blackflag در دو کیفیت متفاوت به ادامه مطلب رجوع کنید.

داستان بازی Assassin’s Creed IV : Blackflag به دنیای دزدان دریایی می پردازد و ماجرای Edward Kenway (شخصیت بازی ) را دنبال میکند. Edward Kenway پدر بزرگ شخصیت نسخه ی قبلی این عنوان است یعنی Connor است و بیشتر از نوه ی خود در اقیانوس ها با کشتی بزرگ خود است.

براي دانلود و نمايش آنلاين به ادامه مطلب مراجعه كنيد.........

mobinxd بازدید : 1176 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

چند روز پيش شرکت Ubisoft در کنفرانس خود در نمایشگاه Comic-Con تصاویر جدید ی از بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag منتشر کرد. این تصاویر نشان دهنده ی درگیری شخصیت بازی با حیوانات دریایی مانند کوسه و……… است. برای رویت تصاویر به ادامه مطلب بروید. متاسفيم كه دير در سايت گذاشتيم....

mobinxd بازدید : 636 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص سری Assassin’s Creed باشید ، حتما می دانید که نسخه ی اول بازی گیم پلی بیشتر مخفی کاری را داشت که البته این مخفی کاری به مرور زمان و با انتشار قسمت های بعدی رنگ و بوی کم تری به خود گرفت. اما حال یوبی سافت می خواهد با Assassin’s Creed IV: Black Flag جبران مافات کرده و بازگشتی شایسته به ریشه ها داشته باشد. چراکه بر طبق اعلام یوبی سافت مخفی کاری بخش مهمی از گیم پلی قسمت چهارم را تشکیل می دهد و شذدت این مخفی کاری به حدیست که حتی می توانید کل بازی را به صورت مخفی کاری به اتمام برسانید.

 براي ديدن مطلب به صورت كامل ادامه ي مطلب مراجعه كنيد.......................

 

 

mobinxd بازدید : 610 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دقایقی پیش تریلر گیم پلی ای طولانی از بازی زیبای جهان آزاد Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر شد که ۱۳ دقیقه کامل به نمایش گیم پلی این بازی می پردازد و در این تریلر به جزایر و دریای های مختلف سفر میکنید که خیلی زیبا و جالب است . Assassin’s Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازیهای کیش یک آدم کش است که به زودی منتشر خواهد شد و برای پلتفرم های پلی استیشن ۳ , وی یو و سیستم های شخصی در ۲۹ اکتبر برای شمال آمریکا , ۳۱ اکتبر استرالیا و ۱ نوامبر سال جاری در سراسر اروپا عرضه می شود .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد.....نیشخند نمايش آنلاين در ادامه مطلب آمد................

mobinxd بازدید : 773 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از بزرگ ترین انتقادات وارده به Assassin’s Creed III ماموریت های فرعی بازی می بود که در دراز مدت باعث خستگی بازیکنان می شد. اما حال Ubisoft در قسمت چهارم می خواهد جبران مافات کند. چرا که بر طبق اعلام این ناشر ماموریت های فرعی Assassin’s Creed 4 به قدری متنوع هستند که هرگز به مانند این را احساس نکرده اید وشما به هیچ وجه دچار احساس خستگی از این بخش نخواهید شد . بقيه در ادامه مطلب......

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام شخصيت از بازي هاي اساسين را بيشتر دوست داريد؟
    از نظر شما سايت ما چطور سايتي است؟
    شما بيشتر دوست داريد كه مديران ما به كدام قسمت سايت توجه كنند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 224
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 944
  • بازدید ماه : 2,710
  • بازدید سال : 19,576
  • بازدید کلی : 415,317